Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hercules dj console stoort na ongeveer 4 uur draaien

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

DJ LTHome userMember since 2006
Ik heb de hercules dj console mk2, maar deze geluidskaart hiervan is:

1. slecht....veel ruis

2. slecht, na een uur of 4 draaien schiet ie vast, waardoor virtual dj een piepend hoog geluid geeft ipv muziek en dat is echt bagger als je op een feest aan het draaien bent.
dit begint aan het begin van een nieuw te starten nummer.


ik overweeg om de pro versie van vdj te kopen, zodat ik van 2 geluidskaarten gebruik kan maken en de console alleen voor de bediening gebruik, want daarvoor is deze wel perfect.
 

Inviato Sat 30 Jun 07 @ 9:16 pm
DJ LT. De geluidskaart in de mk2 is best redelijk. Als je last hebt van ruis, controleer dan even de volume instellingen in het Hercules menu en in de Windows mixer. Deze dienen helemaal open te staan.

De piep na een paar uur draaien is een van de symptomen van een gekraakte versie. Heb je deze nu op je pc of heb je deze ooit gehad? Zo ja, dan zit er niets anders op dan je hele pc opnieuw te installeren om het weg te krijgen.
Ewout
 

Inviato Mon 02 Jul 07 @ 5:04 pm
DJ LTHome userMember since 2006
is van een voormalige gekraakte versie, waar overheen de legale versie vdie hercules leverde is gezet.

Ik overweeg nog om de gehele versie van virtual aan te schaffen, maar ik vind die 199 euro nog veel geld.
 

Inviato Mon 09 Jul 07 @ 10:56 pm
Ah daar hebben we er weer een. Het enige dat helpt is je hele pc opnieuw installeren
Ewout
 

Inviato Tue 10 Jul 07 @ 12:07 am
Werkt registersleutels van VDJ verwijderen niet dan?
 

Inviato Tue 10 Jul 07 @ 8:16 pm
Nee, dat helpt niet.
Ewout
 

Inviato Tue 10 Jul 07 @ 10:58 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)