Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hoofdtelefoon Volume

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hallo,

Ik wil het geluid van me hoofdtelefoon harder hebben.
Kan ik dit in VDJ zelf doen, of moet ik dat ergens anders doen ?

ik heb een: Creative SB Audigy SE PCI, 7.1

Heb ook bij mijn soundcard instellingen geprobeerd de rear harder te zetten maar dat maakt geen verschil, het geluid gaat dan niet harder......

Dit zijn mijn instellingen:


Shot at 2007-07-04
 

Inviato Wed 04 Jul 07 @ 7:43 pm
Wat ik had gedaan, is de koptelefoon in de hoofdtelefoonuitgang in de geluidskaart gestoken.
Die hoofdtelefoonuitgang = front.

Dus heb ik in VDJ de hoofdtelefoon over de front laten gaan en de master over de rear.

Hopelijk werkt dit ook bij jou;)
 

Inviato Wed 04 Jul 07 @ 9:49 pm
van erum wrote :
Wat ik had gedaan, is de koptelefoon in de hoofdtelefoonuitgang in de geluidskaart gestoken.
Die hoofdtelefoonuitgang = front.

Dus heb ik in VDJ de hoofdtelefoon over de front laten gaan en de master over de rear.

Hopelijk werkt dit ook bij jou;)


Ik ga het morgen als ik uit me werk kom gelijk even proberen, bedankt voor de tip
ik hoop dat dit werkt :--)
 

Inviato Wed 04 Jul 07 @ 10:15 pm
Let er daarnaast op dat de uitgang van je geluidskaart een line uit is en geen hoofdtelefoon uitgang.
Wil je deze normaal kunnen gebruiken icm een hoofdtelefoon, kan je het beste een hifi versterer nemen met hoofdtelefoon uitgang. Deze versterkers zijn makkelijk te vinden op marktplaats, of bij kenissen, familie of vrienden op zolder.
Ewout
 

Inviato Thu 05 Jul 07 @ 10:31 pm
Nee gaat niet, dan blaas ik de hele boel hier aan god met me Hardstyle !
Ik kijk wel even voor misschien een externe soundcard...
 

Inviato Sat 07 Jul 07 @ 9:07 pm
Albert020 wrote :
Nee gaat niet, dan blaas ik de hele boel hier aan god met me Hardstyle !
Ik kijk wel even voor misschien een externe soundcard...


Daar snap ik niets van. Je gebruikt die versterker enkel en alleen als hoofdtelefoon versterker. Je sluit er dus geen speakers op aan, maar alleen je hoofdtelefoon.
Ook andere geluidskaarten zullen hetzelfde doen, omdat dit altijd een line uitgang is. Er zijn geluidskaarten met een dedicated hoofdtelefoon uitgang, zoals de Hercules dj console of andere profi kaarten.
Ewout
 

Inviato Mon 09 Jul 07 @ 11:55 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)