Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Filmpjes recorden in Virtual DJ Pro

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hallo,

Ik heb zojuist Virtual DJ Pro 4.3 aangeschaft. Maar nu zie ik dat ik ook hiermee filmpjes kan mixen. Zoals negatief, overvloeien naar ander filmpje enz. enz. Maar hoe moet ik dit recorden? Als ik wil recorden dan kan het alleen in MP3 of WAV. Niet in een video bestand. Hoe moet ik recorden terwijl ik een filmpje aan het mixen ben? Hoop dat ik andwoord krijg.
 

Inviato Mon 23 Jul 07 @ 10:38 pm
Als je vdj 4.3 hebt aangeschaft, vul dan even het serie nummer dat je gekregen hebt in in je profiel, zodat iedereen kan zien dat je een full version user bent.
Ewout
 

Inviato Mon 23 Jul 07 @ 11:15 pm
Als ik heel eerlijk moet zijn heb ik Virtual DJ 4.3 Pro gedownload via Torrents. Maar hiervan weet ik niet het serie nummer. Heb een crack gedownload. Dus maar kan je me vraag zo niet beantwoorden dan?
 

Inviato Tue 24 Jul 07 @ 10:39 am
Nee, lees de header van dit forum maar eens;)
 

Inviato Tue 24 Jul 07 @ 10:59 am
@van erum, de intro tekst is aangepast (niet door mij). Hoewel het er misschien niet meer staat geldt nog steeds: Wie een crack gebruikt, krijgt geen respect en zeker geen ondersteuning.

@Randy_50Cent, wel brutaal zeg. Ga je ook iedere zaterdag naar de bakker, steelt daar een brood, gaat even later weer terug om te vragen of de bakker het nog even voor je kan snijden?
Ik heb je naam doorgegeven aan het VDJ team.
Ewout
 

Inviato Tue 24 Jul 07 @ 7:41 pm
Nicht!
 

Inviato Tue 24 Jul 07 @ 8:02 pm
@superstom: Ok, na een tijd lees je die niet meer e;)

@randy_50cent: Sorry, maar het is nu eenmaal zo.
Ik ben 14 en heb 130€ voor het programma betaald, en dat is veel hoor(zowat al mijn zakgeld), dan is het - hoe zal ik het zeggen - frustrerend om iemand het programma illegaal, zonder te betalen, te zien gebruiken en daarnaast ook nog hulp vragen.
 

Inviato Tue 24 Jul 07 @ 8:56 pm
Tsja ik denk dat je met zo'n opmerking best wel veel kan bereiken, wat denk je zelf?

Ik ben even nieuwsgierig: Gebruik je vdj gewoon thuis, om wat te spelen, of gebruik je het echt als professionele dj? In het laatste geval, waar haal je je muziek vandaan?
Ewout
 

Inviato Tue 24 Jul 07 @ 11:00 pm
@Randy_50Cent,
ik heb gesproken met iemand van het VDJ team. Omdat je een home edition user bent, ben je niet gelijk gelocked.
Je dient echter die crack zo snel mogelijk te verwijderen. Tot die tijd vervalt je recht op support. Als je de crack na een aantal dagen nog steeds gebruikt (Het VDJ team is slimmer dan je denkt en weet meer dan je vermoed) wordt je account alsnog gelocked. Dit betekend dat je de home licentie en alle recht op support kwijt raakt.

Je hebt zelf de keus, kies wijs.
Ewout
 

Inviato Tue 24 Jul 07 @ 11:56 pm
Hoi,

Ik wil hierbij mijn excuses aanbieden, Voor mijn taalgebruik, En voor het gebruiken van een crack. Ik gebruikte die crack namelijk omdat ikzelf Virtual DJ onzettend duur vind! van Erum zou ik misschien mogen weten waar jij Virtual DJ voor 130 euro hebt gekocht? Als ik die ergens voor dat geld kan kopen, Doe ik het misschien nog wel.
 

Inviato Wed 25 Jul 07 @ 11:00 am
Randy_50Cent wrote :
Hoi,

Ik wil hierbij mijn excuses aanbieden, Voor mijn taalgebruik, En voor het gebruiken van een crack. Ik gebruikte die crack namelijk omdat ikzelf Virtual DJ onzettend duur vind! van Erum zou ik misschien mogen weten waar jij Virtual DJ voor 130 euro hebt gekocht? Als ik die ergens voor dat geld kan kopen, Doe ik het misschien nog wel.


http://www.virtualdj.com/purchase/ hier kan je vdj aanschaffen, verwijder de crack en herinstalleer uw pc want anders blijf je problemen hebben.

Albert
 

Inviato Wed 25 Jul 07 @ 12:37 pm
Van deze site.
Voor dat versie 4 uitkwam was het iets goedkoper, je krijgt ook korting omdat je de home edition al hebt ;)
 

Inviato Wed 25 Jul 07 @ 12:44 pm
@Randy_50Cent
excuses aanvaard. Je kunt VDJ te duur vinden, maar dat is geen excuus om een crack te gebruiken (crack gebruiken is stelen van intellectueel eigendom). Ik vind een ferrari ook te duur, maar daarom steel ik er nog geen een.

Je kunt natuurlijk gewoon je home editin gebruiken en sparen voor de volledige versie. Je kunt deze ook (gedeeltelijk) vragen voor je verjaardag oid.

Daarnaast kost iedere hobby geld. Nu kan je een software pakket kopen en lekker met muziek mixen en rommelen. Een aantal jaren geleden kon je alleen maar cd spelers of draaitafels kopen. Koop eens een Pioneer cdj1000 (1200 euro) of een Technics sl1200 (550euro), dat zijn hele andere prijzen.
Ewout
 

Inviato Wed 25 Jul 07 @ 7:40 pm
Oke, Maar zal het veel uitmaken als ik nou de echte versie koop van Virtual DJ op de website. Of dat ik gewoon die crack hou? Worden er ook dingen bij geleverd bij de originele versie? En zit er veel verschil in mijn DJ Mix Station 3 versie dan in die dure Virtual DJ pro?
 

Inviato Wed 25 Jul 07 @ 9:46 pm
Dat maakt wel degelijk uit:
- gekraakte versies bevatten een paar hidden features ;-), wat een aantal al opgeblazen speakers heeft opgeleverd.
- gekraakte versies gebruiken is illegaal
- Ten opzichte van de home editie heeft de pro versie van vdj 4 veel te bieden: Een volledig nieuwe soundengine met veel betere geluidskwaliteit. Zie ook hier voor een overzicht.
- Als je na zondag die crack er nog op hebt staan en je start deze op, zal je account hier gelocked worden. Dat betekend dat je niet meer aan kunt loggen op het forum. Dat betekend ook dat je home licentie niet meer geldig is en dus ook updates, downloaden van skins etc niet meer kan.
- Daarnaast is je provider en je ip adres bekend en heeft het team je e-mail adres...
Ewout

 

Inviato Wed 25 Jul 07 @ 11:13 pm
Oke, Ik heb hem via Start > Configuratie Scherm > Software
eraf gegooit. Is dit wat je bedoeld of niet? Of moet er nog meer gebeuren?
 

Inviato Wed 25 Jul 07 @ 11:38 pm
op die manier blijven er altijd zaken hangen. Ook de speciale features. Dit is alleen op te lossen door je hele pc opnieuw te installeren.
Ewout
 

Inviato Thu 26 Jul 07 @ 10:44 pm
Sjonge jonge, Ik heb allemaal belangrijke documenten op me pc staan, En die moet ik er dan on nodig af pleuren? Ik heb hem nu eraf gegooit, Dus ik denk dat dit voldoende is vind je zelf ook niet? Ik vind het overdreven om Windows XP eropnieuw op te zetten!
 

Inviato Fri 27 Jul 07 @ 8:21 am
Om het goed te maken, Vooruit dan maar. Ik heb mijn computer helemaal schoon gemaakt, En Windows XP eropnieuw opgezet. Hoop dat je nu tevreden bent met wat ik heb gedaan. En hoop dat nu alles opgelost is. Ik zal het nooit meer doen om zo'n crack te downloaden! Ik ben nu namelijk al aan het sparen voor een mooi DJ Set!. Nu is mijn vraag: Weet jij misschien een goedkoop DJ Set wat wel kwaliteit heeft? Ik wil draaitafels dus geen cd mixers. Ik wil 2 draaitafels + 1 mengpaneel met een crossfader erop. Wie weet hier een betaalbare set voor? Ik wil 300 tot 450 euro eraan uitgeven.
 

Inviato Fri 27 Jul 07 @ 11:31 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)