Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Kan niet upgraden naar pro

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Ben Home edition user en wil upgraden naar pro.
Moet hiervoor het serienummer invoeren.
Dat nummer accepteert ie niet, not valid.
Als ik het weer invoer bij mijn eigen profiel, dan zegt hij wel dat dit nummer " in use " is.
Logisch want dat ben ikzelf.
Maar waarom pakt ie die niet voor upgraden?
 

Inviato Thu 02 Aug 07 @ 10:36 am
Waar vul je je serienummer dan in om up te graden?
 

Inviato Thu 02 Aug 07 @ 7:33 pm
Je hebt een nummer gekregen bij je dj console. Dit nummer is gekoppeld aan de hercules dj editie van vdj. Deze heb je reeds ingevoerd nadat je je console gekocht hebt. Nadat je deze ingevoerd had kreeg je het hercules symbooltje naast je naam.
Na de aanschaf van vdj krijg je een nieuw nummer via de e-mail. Als je dit nummer invoert, zal het dj console iccontje blijven staan en zal het "Professional edition" logo erbij komen.
Ewout
 

Inviato Thu 02 Aug 07 @ 9:37 pm
Zat mijn serienummer bij home edition users in the vullen, dus bij de verkeerde.

Wilde bijna upgraden en paar honderd euro betalen.
Maar omdat niemand mij aan de clubdj 1440 x 900 skin of Multi Functions 1.5 skin
kan helpen met 1440 x 900 zie ik er vanaf.

Als iemand mij die garantie kan geven doe ik het NU nog upgraden
 

Inviato Thu 02 Aug 07 @ 11:01 pm
Je moet je serienummer niet invoeren bij je profiel als je wilt upgraden, maar hier
 

Inviato Fri 03 Aug 07 @ 3:22 pm
Klopt, weet nu waar ik moet zijn.
Enige is dat ik de upgrade wil doen voor de skins.
Zoals b.v. DENON INSPIRE INTERNAL MIXER skin.
Als deze er nu voor 1440 x 900 was, dan had ik daar wel een upgrade voor over.
 

Inviato Sat 04 Aug 07 @ 8:47 am
IK zou ook graag over gaan naar pro maar ik denk dat ik die mail met dat nummer of wel niet heb gekregen of wel ergens heb verwijderd is er een manier om die nummer terug te krijgen
groetjes
 

Inviato Sun 26 Aug 07 @ 4:24 pm
Contact opnemen met e-service, zij helpen je verder ;)
 

Inviato Sun 26 Aug 07 @ 8:00 pm
roeland22896 wrote :
IK zou ook graag over gaan naar pro maar ik denk dat ik die mail met dat nummer of wel niet heb gekregen of wel ergens heb verwijderd is er een manier om die nummer terug te krijgen
groetjes


Je wilt over stappen naar pro, maar je bent de mail met het nummer kwijtgeraakt? Je krijgt die mail pas als je VDJ aangeschaft hebt.
Ewout
 

Inviato Sun 26 Aug 07 @ 11:44 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)