Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: hoofdtelefoon en update probleem

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

sven88_Home userMember since 2007
Ik heb sinds een paar dagen de dj control mp3 en ik heb echt geen idee hoe ik de hoofdtelefoon moet aansluiten. Ik heb een 7.1 setje dus de kaart zou het moeten trekken lijkt mij.

Ook kan ik mijn versie niet updaten. Ik snap er werkelijk niks van. Ik zou niet weten wat ik moet doen, ik kan alleen mijn profiel aanpassen maar daar schiet ik ook niks mee op. Ik heb gewoon een legale versie en een serial.

Kan iemand mij aub op weg helpen, want zo heb ik ook niet echt veel aan mijn mp3 control.
 

Inviato Tue 07 Aug 07 @ 2:25 pm
sven88_Home userMember since 2007
het is me wel gelukt de speakers op 5.1 te zetten en dan de koptelefoon in mijn volumecontrol te stoppen. Hierdoor kan ik wel als ik op de knop op de mp3 control van de hoofdtelefoon druk de muziek horen via mijn hoofd telefoon, maar de plaat die aan het draaien is hoor ik dan niet meer via mijn speakers. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit moet fixen en hoe ik alles moet aansluiten, er zitten zoveel uitgangen op mijn subwoofer.
 

Inviato Tue 07 Aug 07 @ 2:42 pm
dit is al uit gelegd zoek even verder en je zult er wel wat vinden
 

Inviato Sat 25 Aug 07 @ 3:13 pm
De laatste download (dit is versie 3.4 voor de Hercules console versie) kan je vinden onder de "download center" knop linls boven in het menu.
Als je je hoofdtelefoon wilt gebruiken. Dien je je speakers aan te sluiten op de front uitgang en je koptelefoon op de rear uitgang (zoek dit desnoods op in de handleiding van je geluidskaart of speakerset). Dan dien je binnen VDJ in het config menu voor de optie met hoofdtelefoon te kiezen en het 4.1 vinkje aan te zetten.
Ewout
 

Inviato Sun 26 Aug 07 @ 9:28 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)