Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: wegschrijven van BPM waarde in VDJ database V5

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

johansPRO InfinityMember since 2005
Ewout,

Kan het zijn dat er een bug zit in V5 ivb met het wegschrijven van de BPM waarde of is er een setting die niet correct staat

Als ik bij een MP3 file de BPM laat berekenen, wordt deze niet weggeschreven naar de database.
Ik zie dat de tijd wordt weergeven, maar niet de BPM waarde.

Bij een video file (divx file) gaat dit dan wel.

Hopelijk weet jij raad.

Johan
 

Inviato Wed 22 Aug 07 @ 12:54 pm
Johans,
is dit bij alle nummers zo? Bij mij gaat het wegschrijven van de bpm info goed. Ik heb wel gemerkt dat de bpm bij sommige nummers leeg blijft. Ik weet niet waar dit aan ligt. Zal eens bij het team navragen.
Ewout
 

Inviato Thu 23 Aug 07 @ 9:08 pm
johansPRO InfinityMember since 2005
Ewout,

inderdaad, dit is het probleem dat de BPM waarde bij sommige leeg wegblijft.
Ik heb een vermoeden dat eens je de songs in de search database hebt geplaatst, de BPM waarde niet meer wordt weggeschreven als je deze laat berekenen.
Moet nog wat verder uitzoeken.
Ik laat je weten indien dit zo is.

Johan
 

Inviato Fri 24 Aug 07 @ 10:15 pm
Joop3mPRO InfinityMember since 2007
Ik had deze week hetzelfde probleem. De BPM wordt niet berekend, maar erger nog: Het nummer produceerde ook geen geluid bij het afspelen... Iemand een idee hoe dat kan komen?

gr,
Joop
 

Inviato Mon 27 Aug 07 @ 5:10 pm
Als je zo'n nummer hebt en je klikt rechts in de browser op het nummer. Kiest dan voor properties. Controleer dan het pad van de file en controleer evenof het bestand er ook echt staat. Ik heb namelijk het idee dat het nummers zijn die niet meer op je schijf staan, maar nog wel in de (oude 3.4) vdj database stonden. Deze zijn met de conversie naar 5 ook meegekomen.
Dit was bij mij tenminste bij een aantal nummers het geval.
Ewout
 

Inviato Mon 27 Aug 07 @ 10:20 pm
Joop heeft het intussen zelf uitgevonden, jammer dat hij de oplossing alleen in het Engels talige forum heeft gezet. Zie voor de oplossing hier. Mochten jullie er niet uitkomen wil ik het wel even vertalen.
Ewout
 

Inviato Tue 28 Aug 07 @ 9:40 pm
Joop3mPRO InfinityMember since 2007
Hoi Ewout en de rest...


ik wil het ook nog welvertalen hoor hahaa
 

Inviato Wed 29 Aug 07 @ 4:07 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)