Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Welke draaitafel is het beste?

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

VersaHome userMember since 2007
Misschien is deze vraag al eens gesteld, maar ik zag m niet meer staan:

Welke draaitafel is nou het best om te kopen voor virtual dj, want ik heb liever ook zon sync knop erbij. en zoiezo dat je de pitch met een schuifelaar kan bedienen.
 

Inviato Mon 27 Aug 07 @ 7:50 pm
Een draaitafel met een sync knop? Volgens mij bestaan die niet.
Daarnaast is er natuurlijk nooit een "beste" draaitafel. Het hangt helemaal van je eigen wensen af, van wat je ermee wilt en je budget. Het is alleen altijd aan te raden om een direct drive te kopen. De meest verkochte draaitafel is nog steeds de Technics sl1200. Daarnaast zijn er ook goede draaitafels van bijvoorbeeld Numark of Stanton.
Ewout
 

Inviato Mon 27 Aug 07 @ 10:23 pm
VersaHome userMember since 2007
nou ik zoek dr eentje die zoveel mogelijk opties heeft die in virtual dj worden ondersteunt.
 

Inviato Mon 27 Aug 07 @ 10:52 pm
Dan kan je waarschijnlijk beter gaan voor een cd speler of een controller zoals de iCdx van Numark Het enige dat van een platenspeler compatible is is de pitch (Daarnaast natuurlijk alle trucjes die je met vinyl kan doen, zoals backspinnen en scratchen). Cd spelers en controlers hebben over het algemeen meer mogelijkheden, zoals cue, besturen van effecten, loops etc.
Ewout
 

Inviato Tue 28 Aug 07 @ 7:03 pm
VersaHome userMember since 2007
ok thx!
ik zal ff op marktplaats gaan kijken
 

Inviato Thu 30 Aug 07 @ 10:23 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)