Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: hoe werkt nou Virtual Dj??

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

RishaHome userMember since 2007
hheellllo ik heb virtual dj op mijn pc maar ik heb gisteren een vandaag geprobeert te kijken hoe het werkt. ik ben wel achter gekomen hoe ik moet recorden maar de probleem is :
als ik mijn mixes (die ik heb opgslagen) luistert dan haakt het (het lijkt alsof het doorspoelt0
kan iemand me helpen?? ik moet namelijk voor een optreden een hele mix maken met daar verschillende liedjes erin. dus ik moet wel opschieten .

alvast bedankt -xxx-jes risha
 

Inviato Wed 07 Nov 07 @ 8:30 pm
dj_hunHome userMember since 2006
Is het wel een legale versie van virtual dj ?
Welke versie gebruik je ?

grttz dj_hun
 

Inviato Wed 07 Nov 07 @ 9:07 pm
RishaHome userMember since 2007
ikgebruik volgens mijn een illigale want ik heb het van een vriendin gekregen dus ik weet het niet helemaal.
 

Inviato Wed 07 Nov 07 @ 9:33 pm
Wil je VDJ proberen kun je de gratis demo versie gebruiken. Deze werkt vast beter dan die illegale versie die je nu gebruikt. Daarnaast krijgen demo users wel ondersteuning en gebruikers met een crack niet.
Ewout
 

Inviato Thu 08 Nov 07 @ 7:57 pm
RishaHome userMember since 2007
ik gebruik ook de demo versie maar nog steeds blijft het hAKEN
 

Inviato Fri 09 Nov 07 @ 3:44 pm
Om te kunnen achterhalen wat het probleem is, hebben we wel meer informatie nodig. Oa wat voor een geluidskaart gebruik je, wat zijn de specs van je pc, heb je de tweaks uitgevoerd die genoemd staan in het general forum, ...
Ewout
 

Inviato Fri 09 Nov 07 @ 4:55 pm
RishaHome userMember since 2007
IK ZAL KIJKEN MAAR KAN JE ME HELPEN WANT IK WEET NIET WAT VOOR SOORT GELUIDSKAART IK HEB ENZ. WAAR STAAN DIE DINGEN.
SORRY MIJN CAOPS LOCK STAAT AAN
 

Inviato Fri 09 Nov 07 @ 6:20 pm
Als je VDJ wilt gebruiken is wel basis kennis nodig van het gebruiken en configureren van een pc. Het zou erg veel tijd kosten om alles tot in detail te beschrijven hoe je deze info kan vinden. Probeer dus eerst zelf wat basis kennis op te doen.
Ewout
 

Inviato Fri 09 Nov 07 @ 7:11 pm
RishaHome userMember since 2007
ik ken de basis kennis al maar als ik mijn mix opneemt en opslaat en terug luister haakt het. wat is er aan dehand en hoe kan ik het verwerken
 

Inviato Fri 09 Nov 07 @ 7:22 pm
Met basis kennis bedoel ik, dat je weet wat voor hardware je in je pc hebt en hoe je dit oa kan vinden. Je probleem kan tientallen oorzaken hebben. Om dit op te kunnen lossen hebben we meer informatie nodig.
Zie het alsof je zegt "Mijn auto doet het niet". Dit kan komen doordat de benzine op is, de motor gestolen is, de accu leeg is, .... Om erachter te komen wat er aan de hand is moet je dus een aantal zaken gaan uitsluiten. Dus bijvoorbeeld: Zit er benzine in de tank. Om daar weer achter te komen moet je wel weten hoe je kan controleren of je nog benzine hebt.
Ewout
 

Inviato Sun 11 Nov 07 @ 4:27 pm
RishaHome userMember since 2007
nou dit is alle info dat ik heb kunnen vinden.
systeem:
microsoft windows xp
professional
versie 2002
service pack 2

geregistreerd op naam van:
[Edited by Superstom]

comuter:
intel pentium ll - processor
kloksnelheid: 267 MHz, 384 MB
 

Inviato Wed 14 Nov 07 @ 9:52 pm
geen registratienummers plaatsen aub, uw pc zal toch wat licht uitvallen , minstens 1gb ramgeheugen wil je vdj goed laten werken, ga is naar configuratiescherm en klik daar systeem aan , dan naar algemeen, daar zie je hoe zwaar uw pc is.

Albert
 

Inviato Thu 15 Nov 07 @ 11:55 am
Kijk even bij de minimale pc specs voor VDJ. Voor een Pentium 2 wordt windows 98 aangeraden, deze machine is zelfs te licht voor Windows XP. Die pc is niet geschikt om VDJ probleemloos te gebruiken.
Ewout
 

Inviato Thu 15 Nov 07 @ 6:22 pm
onf1PRO InfinityMember since 2005
albertloos wrote :
geen registratienummers plaatsen aub, uw pc zal toch wat licht uitvallen , minstens 1gb ramgeheugen wil je vdj goed laten werken, ga is naar configuratiescherm en klik daar systeem aan , dan naar algemeen, daar zie je hoe zwaar uw pc is.

Albert



beetje vreemd van die 1 gb ramgeheugen want dat heb ik ook niet ik zit op 756mb maarwerkt al jaren perfect hoor


onno
 

Inviato Fri 16 Nov 07 @ 7:00 pm
Er wordt 1GB aangeraden, dat wil niet zeggen dat het met minder niet werkt. Als je alleen het audio gedeelte van vdj gebruikt, werkt het al redelijk met 512 MB geheugen onder Windows XP. Het beste is om af en toe via "Taakbeheer" te kijken hoeveel geheugen er in gebruik is. Als je ervoor zorgt dat je altijd meer geheugen hebt, dan dat er wordt gebruikt, zal je geen problemen ondervinden. Als je meer geheugen gebruikt dan dat je echt hebt, zal een gedeelte heen en weer verplaatst worden naar de harde schijf: Het past er immers niet in. Dan loopt de performance van je pc vreselijk achteruit en kan je geluid gaan skippen in VDJ.
Ewout
 

Inviato Sat 17 Nov 07 @ 3:44 pm
RishaHome userMember since 2007
nou dank je wel. weten jullie ook een ander progamma waar ik liedjes inelkaar kan mixen?????

-xxx-jes Risha
 

Inviato Thu 22 Nov 07 @ 7:00 pm
onf1PRO InfinityMember since 2005
Superstom wrote :
Er wordt 1GB aangeraden, dat wil niet zeggen dat het met minder niet werkt. Als je alleen het audio gedeelte van vdj gebruikt, werkt het al redelijk met 512 MB geheugen onder Windows XP. Het beste is om af en toe via "Taakbeheer" te kijken hoeveel geheugen er in gebruik is. Als je ervoor zorgt dat je altijd meer geheugen hebt, dan dat er wordt gebruikt, zal je geen problemen ondervinden. Als je meer geheugen gebruikt dan dat je echt hebt, zal een gedeelte heen en weer verplaatst worden naar de harde schijf: Het past er immers niet in. Dan loopt de performance van je pc vreselijk achteruit en kan je geluid gaan skippen in VDJ.
Ewout


kijk das nou uitleg waar je wat aan hebt hahahaha dank je ewout voor de uitleg


onno
 

Inviato Sat 24 Nov 07 @ 6:54 pm
graag gedaan.
 

Inviato Sun 25 Nov 07 @ 6:19 pm
hoii, ik heb net virtual dj gedownload, maar ik weet niet hoe het werkt... kan iemand mij alsjeblieft helpen? hoe ik op die record pagina kom? alvast bedankt.
kus Noa
 

Inviato Mon 29 Sep 14 @ 2:35 pm
 

Inviato Mon 29 Sep 14 @ 4:56 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)