Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Playlist op alfabetische volgorde

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hallo,

Ik heb een aantal playlists aangemaakt, maar deze worden weergegeven in de volgorde waarin ze zijn aangemaakt. Ik wil ze liever op alfabetische volgorde weergegeven hebben. Kan dat?
 

Inviato Thu 10 Apr 08 @ 6:05 am
ja dat kan ;)
moet je eventjes op "Title" klikken en dan sorteert hij ze op alfabet van de titel.
 

Inviato Thu 10 Apr 08 @ 8:40 am
IK bedoel niet de nummers in de playlist, maar echt de playlist zelf. Dus in de "root" van Vrtual Dj heb je het mapje "playlists" staan. En in dat mapje wil ik de namen van de playlists op alfabet hebben....
 

Inviato Sat 12 Apr 08 @ 12:32 pm
De sortering in de browser (folder boom) is op basis van de filenaam en kan je niet aanpassen. Er zijn 2 mogelijkheden: De namen van de playlist files aanpassen of de folder selecteren, zodat de playlist ook in het file menu verschijnen en dan sorteren.
Ewout
 

Inviato Sun 13 Apr 08 @ 6:41 am
Het vreemde is juist dat ze NIET gesorteerd worden op filenaam (dus alfabetisch, wat de bedoeling is), maar op de volgorde van datum waarop de playlists aangemaakt zijn. Ik heb nog niet geprobeerd om de folder te selecteren en ze zo te sorteren, dat zal ik eens proberen. Dank je!
 

Inviato Sun 13 Apr 08 @ 2:53 pm
In vdj 8 heb je aan de linkerkant de Folders. Als je de Muziekfolder neemt staat alles op volgorde.
Voeg je een nieuwe CD toe, dan komt deze onderaan te staan. Dus achter de Z. VDJ 7 zette alles zelf in goede volgorde. Wat doe ik fout?
 

Inviato Thu 15 Jan 15 @ 8:45 am
Je kan eens proberen ze zelf op de juiste plaats te slepen
 

Inviato Thu 15 Jan 15 @ 12:38 pm
@ zichtweg:
Ik heb je andere post opgeruimd. Wil je je vraag 1x stellen? Ze worden echt gelezen (en beantwoord)
 

Inviato Fri 16 Jan 15 @ 4:16 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)