Accesso rapido:  

Forum: Greek Forum

Topic: hey dudes

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

IzakDjHome userMember since 2008
Paidia S.O.S... Loipon, douleuw peristasiaka ws dj + eipa na parw tin Hercules DjConsole MK2 gia na poulisw mouri.. As prosexa. Den tin exw parei akomi sto club pou douleuw kai talaiporoumai me tis uperbares kasetines + ta skorpia cd's. Exw dokimasei na ti doulepsw sto laptop sto spiti me sxetiki epituxia. Apla kwlonw na tin parw sto club giati eimai ligo asxetos kai apo pc's kai tin consola den tin exw ma8ei kai poli kala. An kapoios mporei na r8ei spiti na mou dei3ei pws leitourgei auto to diaolemeno marafeti, pws 8a to sindesw swsta me ton mikti tou magaziou klp klp (polles apories+ den arkei ena mail oute gia na tis ekfrasw oute gia na mou tis lysetai) as epikoinwnisei sas parakalw mazi mou. 8a plirwsw re paidi an xreiastei kiolas. Epeidi alli einai i basiki mou douleia den exw xrono an ka8omai me to egxeiridio sto xeri h na yaxnw se diafora sites prospa8ontas na anakalipsw to 8aumasto kosmo tis hercules console sas 8ermo-parakalw as mou pei kapoios posa 8elei gia na r8ei spiti na mou e3igisei ta ka8ekasta. thnx ek twn proterwn opoia ki an einai i apantisi.
 

Inviato Wed 18 Jun 08 @ 3:50 pm
caslorPRO InfinityMember since 2006
ean einai na pliroseis.. tote kane tin arxi kalitera agorazontas to sigekrimeno programa mias kai eisai kai epagelmatias... edo emeis erasitexnes kai to exoume parei ;)

ta ipoloipa ola linonte ...
 

Inviato Wed 18 Jun 08 @ 4:40 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)