Accesso rapido:  

Forum: Nordic Forum

Topic: hei igjen...

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

dj_cashPRO InfinityMember since 2004
behøver hjelp igjen... jeg tror min Dj Console er "herpa"... ikke sant at man skal kunne høre på ex. høyre "track" samtidig som venstre "track" spilles opp... liksom gjennom hodetelefonene, jeg må bruke crossfader-en. Om den er på høyre side, spilles høyre side opp og om den er på venstre da spilles høyre opp... tror det er noe galt... :(
//håper noen kan hjelpe meg

//Kashif
 

Inviato Tue 14 Sep 04 @ 3:51 pm
det skal funke bra det... ;)
men ikke helt sikker på hvordan det er med DJConsole version av VDJ, men det funker utmerket på full versionen...

Du har neppe et skin med "headphone mix" (begge tracks i hodetelefonene), men du kan lage en tastatursnarvei til denne funksjonen...
(kommer tilbake til deg ang hvordan, var litt opptatt på jobb akkuratt nå)

dj i norge
 

Inviato Wed 15 Sep 04 @ 12:22 pm
dj_cash for security reasons your message won't appear until a moderator has reviewed it.
 

Inviato Wed 15 Sep 04 @ 1:53 pm
du kan legge meg til på msn om du vil :) rune@filter.no
 

Inviato Fri 17 Sep 04 @ 12:57 pm
her er en keyboard shortcut som lar deg høre BEGGE decks i hodetelefonene når du skal mixe.

gå til vdj config/setup, og velg "keyboard shortcut"

trykk "ADD" -->> "SYSTEM VOLUMES" --->> "HEADSET_MIX"

du kan velge om keyboard shortcut skal være midlertidig (så lenge du holder knappen inne, kryss av "momentary" om du ønsker dette) eller om den skal være på/av knapp.

Velg en verdi. 4096 gir deg like høyt volum på begge deck. Laver tall gir deg lavere lyd på det andre deck..

Velg en knapp denne funksjonen skal tilknyttes, en tastatur-snarvei som ikke er i bruk av andre funksjoner. Bokstaven "Z" er for eksempel ledig.

nå har du en knapp ("z") som gir deg mulighet til å høre BEGGE decks i hodetelefonene når du mikser... ;)

håper det var dette du ville ha hjelp til ;)
 

Inviato Fri 17 Sep 04 @ 1:30 pm
dj_cashPRO InfinityMember since 2004
thanx... men kan man ikke trykke på hodetelefon knappen får å høre på den siden man vil, samme hvor crossfaderen står?
 

Inviato Sun 19 Sep 04 @ 3:39 pm
du har en knapp på Hercules consolen som velger hvilket deck du vil høre på i hodetelefonene ;)

Om du i TILLEGG vil høre på den andre side, samtidig, bruker du den "knappen" som jeg skisserte over :)
 

Inviato Tue 21 Sep 04 @ 2:25 pm
dj_cashPRO InfinityMember since 2004
HeeY, jeg bare lurte på om du vet hvordan jeg kan spille inn fra en el-gitar? Jeg vet at det skal gå med HDJC (Hercules Dj Console) men hvordan? kan jeg bruke "line in" eller "mic in"? el-gitaren er jo mono så man kansje kan spille inn fra baksiden på HDJC under Digital Audio så står deet en anolog in eller hva det heter (den hvite greia som ligger ved siden av "optical in")

håper noen kan hjelpe meg...

fall det e nån som kan svenska så går det oxå bra.. kan svenska oxå ;)
 

Inviato Wed 06 Oct 04 @ 5:54 pm
du kan bruke LINE-IN

du må da høyre-klikke det lille "alien head" nede på verktøylinjen i Windows... og velge LINE-IN for record source i Hercules

Eneste problem med Hercules er at den dessverre IKKE har noen nivå slider for record / inputs... Så du må nesten prøve deg frem med volum fra gitaren, om du får et bra nivå

håper det hjelper ;)
 

Inviato Thu 07 Oct 04 @ 1:11 pm
dj_cashPRO InfinityMember since 2004
jeg er bare ute etter bra kvalitet... lksm det er en venn av meg som vil spille det inn på cd (el-gitaren)... han spiller får det meste hard-rock (noe som jeg ikke liker da men)... han vil at jg skal hjelpe han med å legge på trommer... det har jeg fixet, men det det er ikke så bra kvalitet på det han spiller (fordi at jg har spilt inn via mic. jg har på datan) kan man ikke kopiere med bra kvalitet og helst uten brumme-lyden som kommer med... jg tror det skal gå med HDJC... håper du kan hjelpe meg med å fixe det prob. //thanx på forhånd
 

Inviato Thu 07 Oct 04 @ 2:44 pm
djsh0rtHome userMember since 2009
Jeg har det samme problemet, jeg bruker Softwaren som fulgte med Hercules RMX. jeg setter at Deck a skal spille ut, også vil jeg ha deck b inn i hodetelefonene, men da spiller deck b ut på høyttalerene og deck a vil ikke si noe. hva kan dette være?
har prøvd å kjøre inn nye drivere men dette fungerer heller ikke.
 

Inviato Sun 10 Jan 10 @ 7:48 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)