Accesso rapido:  

Forum: Greek Forum

Topic: SAMPLES & VDJ 4X OR 5X PROVLIMA SYNXRONISMOY :

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

HI DJS - re paidia exo mia megalh aporia edo kai peripou 2 xronia apo tote diladi pou emfanistike h ekdosh vdj 4x eos kai shmera me vdj 5x
exo piramatistei poles fores alla akrh den bgazo . [ to exo balei to thema kai sto parelthon ] sthn ekdosh 3x otan exeis ena sample h otan hxografiseis ena sample ayto synxronizete apolita me th moysikh px. ena sample me scratch h kai otidipote allo paei kai kollaei me to kommati apsoga
apo thn ekdosh 4x kai meta ta samples paroti me energopoihmeno beatlock xanoyn kata poli. paradigma : pezei ena kommati , tin idia stigmh hxografo mia loopa apo to idio kommati kai molis patao to play sample ayto den synxronizete sosta xanei . sthn ekdosi 3x tetoio provlima den yparxei exo pexei me tis rythmiseis me ta performances alla tipota . to thema to exo balei sto parelthon kai sto pagosmio forum kai kapoios ultra vip member moy apantise
oti mallon einai provlima version kai tha diorthotei sto mellon. [ tote h ekdosi 4x htan sthn arxh ] perasan ta xronia bgike akoma kai h ekdosi 5x alla tipota
mipos xerei kapoios ti symvenei kai giati ??
THANKS !!
 

Inviato Thu 18 Oct 07 @ 2:26 pm
tipota ? kaneis den gnorizei to paramikro ?
apopsis ta fota sou please !!
 

Inviato Sat 20 Oct 07 @ 8:14 pm
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
Den exo mia apantisi tora, thimamai eixes ksanarotisei, thimame kati eixa grapsei kai ego sto general forum, isos eixa brei kai lysi alla ayti ti stigmi den mporo na katalabo an den dokimaso kai den to psakso monos moy, dystoixos den exo xrono gia kati tetoio tora.
 

Inviato Sun 21 Oct 07 @ 2:24 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)