Accesso rapido:  

Forum: Greek Forum

Topic: DJ'ing......TELOS ? Dyskoloi kairoi gia ...Dj prigkipes.. ...Leme ...ton pono mas edo !! - Page: 11

Questa parte dell'argomento è obsoleta e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate

ilias7Home userMember since 2005
wraios.
 

Inviato Wed 22 Apr 09 @ 4:13 pm
aledjoPRO InfinityMember since 2005
djsonath nomizo oti eisai yperbolikos
kaneis de kanei mia douleia gia oli tou ti zwh.
px. texnikoi h/y, den exo dei kanenan sta 50 na ftiaxtei pc. anoigei ena magazi kai ginetai afentiko meta apo kapoia xronia pou douleue san ypallilos.

kathe idous douleias prota douleueis san ypallilos kai meta anoigeis diki sou douleia.
oi soublatzides, douleuoun kapoia xronia san ypalliloi kai an to katexoun to thema anoigoun soublatzidika.
fysika oi gkomenes otan elege oti kapoios einai ypallilos soublatzis de tis arese alla otan akouge oti exei diko tou soublatzidiko.... allakse gnomi.

auto gia tis gkomenes isxyei gia polles douleies opos barman, servitoros, oikodomos, mpogiatzis, mixanikos autokiniton, hlektrologos, ktl ktl
ti xalaei otan akouei oti douleueis san ypallilos alla tis sikonetai otan akouei oti tin exeis diki sou ti douleia diladi taberna, synergio autokiniton ktl


oi perissoteroi dj pou gnorizo, meta apo kapoia xronia anoiksan kafeteries i club.
an peis oti se mia gkomena oti exeis diki sou kafeteria tha ti xalasei???

symperasma diko mou einai oti DEN prepei na skeftomaste pote ti tha pei mia gynaika giati tin alli mera mporei na allaksei gnomi.

ego prosopika to djiliki to exo gia ti plaka kai na bgazo kanena xatziliki.
de tha me xalage omos an anoiga diki mou kafeteria...
 

Inviato Wed 22 Apr 09 @ 4:33 pm
vasika den exeis adiko se ayto pou les alla logo prosopikis gnorimias me ton sonath exo na sou po oti yparxoun kapioi anthropoi pou para tis apisteyta terasties dynatotites tous san djs tous dernei k i gantemia
 

Inviato Wed 22 Apr 09 @ 4:46 pm
aledjoPRO InfinityMember since 2005
pragmatiko symban:
makrinos ksaderfos de spoudase tipota, den emathe kamia douleia, o pateras tou maragkos alla de ekane tipota giati de tou arese.
douleue apo do kai apo kei stis kafeteries tis perioxis san servitoros apo ta 16.
meta apo xronia kai afou exei mathei ti perioxi, ta kolpa tis douleias kai to kosmo tis perioxis, anoigei diki tou kafeteria!
tora einai 30 xronon kai xezetai sto xrhma kai kykloforei me mia mercedes! (ti diporti de thymamai to montelo)

kai sas eroto, ti legane oi gkomenes gia keinon tote kai ti lene tora?
 

Inviato Wed 22 Apr 09 @ 4:49 pm
Sas parakoloutho ti lete , apla den ekfero gnomi , (akomi) giati me vlepo na gemizo selida pali......
aledjo ? den ginontai ola stin zoi gia tis gkomenes , an kai isxyei i paroimia to m.... karavi sernei , stin prokeimeni periptosi yparxoyn ki alla pragmata stin zoi.
Einai logiko bebaia apo mia apopsi , kai logo ilikias.
 

Inviato Wed 22 Apr 09 @ 5:04 pm
aledjoPRO InfinityMember since 2005
opa lathos katalabes!
den eipa ego tipota gia tis gynaikes.

o djsonath to anefere.

ego eipa oti de prepei na tis pernoume katholou ypopsin! san min yparxoun....
apla eipa ola auta gia na dikaiologiso ti gnomi mou
 

Inviato Wed 22 Apr 09 @ 5:09 pm
Koita, an mporeis na kaneis swsth diaxeirish xrhmatwn kai anoikseis mia cafeteria h kaneis mia dikh soy doyleia fysika kai einai oti kalytero.
Aledjo me alla logia to idio eipa, dhl oti den mporeis na eisai mia zwh ypallhlos dj kai na eksartiesai apo ayto, prepei na kaneis kai kati allo, h dikh soy doyleia h mia deyterh doyleia.
Eksalloy den einai kai oloi tyxeroi opws eipe o penguin na mporoyn na mazepsoyn lefta eidika aythn thn epoxh.
Ayto me tis gkomenes apla to anefera, fysika kai den ginontai ola gia tis gkomenes, kai egw den egina dj gia na piasw gkomena ,alla kapoia stigmh prepei na kanoyme kai oikogeneia.
An den exeis ston hlio moira pws tha ginei ayto?
Ok oso eisai neos, alla meta?
Enas logos poy xwrisa apo mia sovarh sxesh htan aytos. Oti hmoyn dj, paroti evgaza pio polla apo enan trapeziko dieythinth!
 

Inviato Wed 22 Apr 09 @ 5:28 pm
aledjoPRO InfinityMember since 2005
nai apla leo oti to problima den einai mono ston "ypallilos dj" alla genika sto ypallilos.
oso eisai ypallilos se opoiadipote douleia de mporeis eukola na kaneis oikogenia.
apo oikomikis apopsis.

oso gia tis gynaikes, ektos apo auto exoun kai to problima me ti nyxta kai tis alles gynaikes...

alla eina xazo auto giati an thelei o allos mporei panta na koitaksei alli gynaika opoia douleia ki an kanei.
peripteras, xasapis, katastima me rouxa ktl ktl
apla oi gynaikes einai xazes otan to lene auto.

oi mpouzouksides diladi den einai sobari douleia? brady de douleuoun? alles gynaikes de blepoun? de leipoun apo to spiti to brady?
pitsaries, soublatzidika, tarerves, krepatzidika (lol), periptera, nyxtofylakes kai polla alla.
NYXTA de douleuoun?

apla ZILEUOUN giati ypotithetai oti o dj zei mesa sti diaskedasi... eno autes kathontai spiti

telos me tis gynaikes. den aksizei na tis anaferoume kan.
 

Inviato Wed 22 Apr 09 @ 5:39 pm
Dhladh oi ypallhloi den pantreyontai?
To 90% twn pantremenwn ypallhloi einai vre sy aledjo.
Meta eimai egw ypervolikos..
Apla osoi doyleyoun nyxta (se clubs ennow, oxi nyxtofylakes klp) einai pio parekshghmenoi apo aytoys poy doyleyoun mera.
Dhladh an peis sthn mana soy px oti h gynaika poy theleis na pantreyteis einai barwoman h striptitzoy ti tha pei otan synelthei apo to egkefaliko?
 

Inviato Wed 22 Apr 09 @ 5:56 pm
aledjoPRO InfinityMember since 2005
a mpravo auto thelo na po!
oti to problima einai sti pareksigimeni douleia.

oso gia to ypallilos einai megalo thema. apla to anefera etsi opos to eipes esy "ypalilos dj".

oi gynaikes pou exoun problima? sto ypallilos i sto dj?

ego gia ton "ypallilo" eipa oti den einai EUKOLO, oxi oti de ginetai...

asto mi to analysoume auto me tis gynaikes, de tha teliosoume pote.
 

Inviato Wed 22 Apr 09 @ 6:18 pm
aledjoPRO InfinityMember since 2005
allo thema i barwoman kai allo h striptitzoy.
an to paroume etsi tote kai oi ierodoules pou douleuoun mera einai apodektes?
 

Inviato Wed 22 Apr 09 @ 6:22 pm
Re paidia, arxizw kai trelainomai..thewrw ton eauto mou epagelmatia dj..kat epagelma kai kata syneidhsh...apasxoloumai 19-20 xronia mono san dj KAI ENSHMA PAIRNW KAI KALA MEROKAMATA ,kai otan tha papsoun kapoioi apo sas na to vlepoun san eukairiakh douleia...pou xrhzei anaghs deuterhs apasxolhshs tote isws doume ta pragmata swsta..exw oikogeneia 2 paidia,eimai 16 xronia pantremenos kai h douleia mou einai MONO DJ..opws olous tous anthrwpous me swsth diaxeirhsh kai swstes epiloges den exeis pote provlhma..allo to xompy kai h plaka kai allo h douleia...XEKOLATE
 

Inviato Wed 22 Apr 09 @ 8:32 pm
aledjoPRO InfinityMember since 2005
etsi!
o fenderisc to exei parei sobara to thema eno ego kai oi ypoloipoi to kanoume gia plaka....
 

Inviato Thu 23 Apr 09 @ 4:37 am
auto pou lew einai oti mporeis na exeis san vasiko epaggelma to djing aledjo...arkei na kineisai swsta sto thema twn epilogwn sou...kai an den sas epairna sovara kai den sas sevomouna edw sto forum apla den tha ekana ton kopo twn syzhthsewn..apla prospathw na xtyphsw kampanakia..YPARXEI kai h allh pleura.
 

Inviato Thu 23 Apr 09 @ 6:31 am
Vasiko epaggelma to eixa ws twra (ekana kati diko moy twra)
alla h katastash exei ksefygei me ta magazia poy den plhrwnoyn sthn wra toys, me tis liges meres klp.
 

Inviato Thu 23 Apr 09 @ 6:58 am
Prosexete se ti magazia pate na doulepsete,kante merikes erwthseis prin.Pantws paidia den vlepw tetoia themata na paizoun sta diethni forums tou vdj..Prwtoporoume sthn BLAXOMAGIA oi Ellhnes..Exw kai mia protash apo Germania gia 4 mhnes to xeimwna me symvolaio,kai to skeftomai poly sovara.
 

Inviato Thu 23 Apr 09 @ 7:41 am
fenderisc wrote :
Prosexete se ti magazia pate na doulepsete,kante merikes erwthseis prin.Pantws paidia den vlepw tetoia themata na paizoun sta diethni forums tou vdj..Prwtoporoume sthn BLAXOMAGIA oi Ellhnes..Exw kai mia protash apo Germania gia 4 mhnes to xeimwna me symvolaio,kai to skeftomai poly sovara.


Kai ti sxesi exei to epaggelma tou dj stin Eladda se sygkrisi me to eksoteriko.
KAMIA!!! H MERA ME THN NYXTA.
Kai oso gia tin protasi pou exeis , desto sovara!!! kai se sykgrisi panta kai me tin oikogeneia sou.
Oti ki an apofasiseis , eyxomai to kalytero.
 

Inviato Thu 23 Apr 09 @ 9:15 am
o dj stin ellada=xeirotera k apo albanous.....oikodomous...

opos eixe pei k sto mad kapote o sparky-t mas exoun stin idia grammi me ton potira k tin kyra maria tin katharistria........
mas ekmetaleyontai oloi..k eidika emas tous pitsirikades mas exoun piei to aima...oute ensima oute asfaleia tipota...mono apaitiseis k tpt parapano.

Alla epeidi eimaste k ellinares as stamatisoume tin grinia k tin mizeria giati ftaime kyrios emeis..

oi djs einai mounodouloi k tous noiazei pio poly i doksa para to posa tha paroun k to an exoun ensima....alla otan den exoun oute doksa tote arxizoun k oi grinies.....opos eipe k o filos fenderisc oloi mas eimaste ypeythinoi ton prakseon k ton epilogon mas,k ego exo kanei lathos epiloges k klotsisa eykairies me apotelesma na meino stasimos k na kano mages kapious allous...

bebaia yparxoun k oi djs pou koitazoun mono to posa tha paroun ,poses meres tha doulevoun me apotelesma na douleyoun se magazia apo ta opoia den exoun kanena mellon......alla k ayta kapote teleionoun k dystyxos san proypiresia den metrane

Alla opos eipa yparxoun k kapoia atoma pou tous dernei i gantemia....vasika ego symfono pano kato me olous sas,oloi dikio exete o kathenas to blepei allios!
 

Inviato Thu 23 Apr 09 @ 9:54 am
aledjoPRO InfinityMember since 2005
perasa tyxaia me enan filo mou ap'ekso apo ena baraki tis perioxis mou kai mpikame mesa.
ti eida?????????
enan dj me to atomixmp3 se leitourgia na paizei berti!

ki'omos to atomixmp3 zei!
 

Inviato Fri 24 Apr 09 @ 7:09 pm
ego exo dei dj na paizei me to pcdj to asimenio...akoma pio palio apo to atomix...
 

Inviato Fri 24 Apr 09 @ 9:54 pm
29%