Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: geluidsterkte samples - Page: 2

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Bedankt alvast. Ik heb ook 2 cdj's, maar nog een gewone launchpad S.
Mis ook wat draaiknoppen om extra te programmeren, dus ik kijk naar je bevindingen uit!
 

Inviato Wed 25 Nov 15 @ 10:07 am
Hier ben ik dan weer. Speel nu al een tijdje met de Launch Control van Novation. Een echte aanwinst om te gebruiken voor je effecten en samples. switchen tussen effecten en samples is een simpele druk op de knop. Ik ben er heel erg tevreden van en vindt het een echte aanwinst. Ben er ook al een beetje mee aan het spelen geweest in Ableton en het lijkt mij dat als je al een launchpad hebt (ben ik wel van plan om te kopen) dit toestel eigenlijk een superding is. Ik zou zeggen haal het in huis want eerlijk is eerlijk voor de prijs moet je het niet laten (ik heb €75 betaald op baxshop) en het maakt alles veel makkelijker. Knoppen hebben een heel erg fijne feeling. Ik ervaar ook geen last van delay, niet onbelangrijk. Ik heb wel moeite met het mappen van m'n pads en sliders in VDJ8. Ik krijg het niet voor mekaar om te instellingen te saven en het raam dat opent met de opties voor de instellingen is ENORM klein en onoverzichtelijk. Iemand tips hiervoor misschien?? Wat ik ook vind is eens je er mee werkt dat 8 pads maar weinig is , nu goed we hebben eigenlijk nooit genoeg he dus jah ;-) Voordeel is wel dat VDJ8 het toestel onmiddelijk herkent en reeds standaardinstellingen heeft dus je kan er direct mee aan de slag.
Kortom een goeie koop en heel tevreden van. Hoop dat jullie er iets aan hebben aan m'n feedback :-)
 

Inviato Sat 12 Dec 15 @ 11:24 am
zeker, bedankt voor de feedback. Staat op mijn lijstje van de kerscadeau's ;-)
 

Inviato Tue 15 Dec 15 @ 7:59 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)