Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: licentie - Page: 2

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

wilbergPRO InfinityMember since 2009
Nou ben ik wat langzaam van begrip, dus stel ik de vraag op mijn manier.......

Gisteren mijn M-Audio Xponent Controller verkocht (heb immers een Pioneer DDJ SX2 aangeschaft) en degene die deze kocht via Virual DJ laten zien dat het ook echt werkte.
Nu wil deze koper ook eigenlijk graag zijn zoontje met Virtual DJ laten werken.
Wat moet de koper doen om dat voor elkaar te krijgen ?
 

Inviato Mon 19 Oct 15 @ 6:52 pm
Donders.... Klik verkeerd, heel m'n verhaal weg....

Opnieuw!

De goedkoopste oplossing is je LE-versie, die bij de controller zat, mee te geven (zat er 1 bij?) Die heb je waarschijnlijk geregistreerd, maar er kan in ieder geval mee gewerkt worden.
De overige zijn betaalde oplossingen. Klik op de knop "Buy" bovenaan dit scherm, en de volgende opties verschijnen:
- VDJ 8 Subscriber: Voor $19,- / maand kun je VDJ 8 Infinity (de onbeperkte versie) gebruiken op abonnementsbasis. Stopt het abonnement, dan blijft de Home Free-versie over.
- VDJ 8 Plus: een versie die alleen met de controller werkt waar hij voor wordt besteld. Is voordeliger dan de infinity-versie, maar moet opnieuw worden aangeschaft als een andere controller wordt gekocht.
- VDJ 8 Infinity: de volledige versie. Geen beperkingen, lifetime updates, toegang tot alle downloads. Aanschaf is éénmalig.
 

Inviato Tue 20 Oct 15 @ 3:42 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Geen virtual dj licentie destijds bij de controller die ik zelf al via Marktplaats kocht.
Ik heb later zelf Virtual DJ 5 los op schijf gekocht voor zo'n 300 dollar.
 

Inviato Tue 20 Oct 15 @ 4:50 pm
mbrand63ControlleristMember since 2011
Ik heb een licentie voor een Numark Mixtrack Pro maar nu is de geluiskaart van de controller kapot.
Weten jullie of ik buiten die geluidskaart omkan en als ik een nieuwe controller koopt moet ik dan ook weer een nieuwe licensie kopen?
 

Inviato Wed 18 Nov 15 @ 11:20 am
Hoi Allemaal,

Ik heb voor mijn zoontje een ION DJ Live gekocht.
Ik begrijp dat je hiermee meteen vastzit aan de software van Virtual DJ. Is dit zo?

Want ik ben er intussen achter dat je nog meer in de buidel moet tasten. Het ION device doet het maar 10 minuten doet tenzij je weer 48 dollar uitgeeft. Dit geldt dan overigens alleen voor dit device.
Kan iemand het bevestigen dat dit zo werkt? Ik vind dit pure geldklopperij.

De vraag is werkt dit ION device ook met andere software dan Virtual DJ?

Ipad of IOS apparaten werkt niet, Dit heb ik al gelezen

MvG,

Ton
 

Inviato Sun 06 Dec 15 @ 10:45 am
Dag, Ton,

als je bedoelt of de Ion werkt met andere gratis software: Dat doen maar heel weinig controllers. Als je kijkt naar de aanschaf van andere software, dan maak je meer kans. Dit zal je echter per softwaremerk moeten bekijken.
Je probleem ligt echter op een ander vlak: ik zie dat je de LE-versie (Versie 7?), die je bij de controller hebt gekregen, hier op de site hebt geregistreerd. Je hebt echter waarschijnlijk VDJ8 gedownload hier van de site. Die werkt inderdaad slechts 10 minuten per sessie met de controller, tenzij je de software koopt. Als je de meegeleverde VDJ7 installeert, kan je zoon in ieder geval aan de slag. Die versie is weliswaar beperkt in de functionaliteit, maar blijft in ieder geval werken.
 

Inviato Sun 06 Dec 15 @ 3:44 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)