Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: XP 10 kopen?

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

hallo hallo,

Ik wil de xp10 gaan kopen met volledige versie van vdj, maar moet natuurlijk helemaal uit america komen, en als er nou iets stuk gaat, moet ik het zeker weer retour sturen naar america?

weet iemand toevallig of ze al bezig zijn met een leverancier hier in nederland?

dat zou een stuk makkelijker zijn voor mij dan.

Groetjes A.Bos
 

Inviato Thu 28 Oct 04 @ 7:41 pm
Hey,

Leuk om te horen dat je de volledige versie wil aankopen en bovendien ook een XP-10! (pret verzekerd!)
Voor alle duidelijkheid: de XP-10 moet normaal gezien niet uit Amerika komen (het is een fins bedrijf, dacht ik) en er zouden reeds resellers zijn in naburige landen.

Momenteel kan ik je niet vertellen hoe de garantie van de XP-10 in elkaar zit. Als je wil kan je altijd rechtstreeks een vraag stellen aan het team via de volgende link:
e-service
Dit kan enkele dagen duren maar in de plaats krijg je wel een antwoord op je vraag

GnoedeL
 

Inviato Thu 28 Oct 04 @ 7:51 pm
De software krijg je direct zodra je betaald hebt instant.
Maar de spullen die ze op moeten sturen, ik d8 wel dat ze een aantal van die dingen op voorraad hadden.

ik heb de mijne in duitsland gekocht, puur vanwege het feit dat op m'n werk het onlinebetaal mechanisme op de VDJ-site niet door de firewall heen kwam (en van de duitse site wel). dat opsturen vanuit duitsland heeft 1,5 week geduurd.

onlangs heb ik via deze site (VDJ) 2 timecoded vinyls besteld, direct betaald (22 october) maar nog steeds (vandaag 29 october) niet ontvangen. Ik heb ook om status gevraagd bij e-support, maar ik vermoed dat ze het ergens heeeel erg druk mee hebben :-s
 

Inviato Fri 29 Oct 04 @ 2:13 pm
Ik vind dat ze wel lang, over de spullen doen, om het in nederland te verkopen, ik heb hier in den haag een zaak gevonden die allemaal dj spullen verkopen o.a. en die is er al een paar maanden mee bezig om VDJ spullen daar te verkopen? als je weet dat je een goed product hebt, dan wil je het toch over in een winkel hebben, of zie ik dat verkeerd?

groetjes A.Bos
 

Inviato Sun 31 Oct 04 @ 6:29 pm
Dat zie je op zich niet verkeerd. VDJ heeft volgens mij alleen in Frankrijk (Waar VDJ vandaan komt) een dealer netwerk. Misschien is het een leuke suggestie, om dit ook in Nederland een dealer netwerk op te zetten. Dit zou je kunnen posten in het General forum.
Aan de andere kant zijn er steeds meer dj / muziek zaken, die stoppen met pc gerelateerde software / hardware te verkopen. De reden is dat de aanschaf via Internet veelal goedkoper is. Daarnaast gaat de ontwikkeling zo snel dat ze niet met "oude" voorraad willen blijven ziten.
Ewout
 

Inviato Sat 06 Nov 04 @ 12:01 pm
ik had de timecoded vinyls 1 dag binnen nadat ik de vorige post had gedaan. dus zeg maar een goeie week doen ze er over. dat terwijl ze via de mail vertellen dat met maximaal 2 weken kan duren.

toch nog redelijk vind ik ;)
 

Inviato Mon 08 Nov 04 @ 10:24 am
mijn TCV's waren na 3 werkdagen al aangekomen, dat was pas snelle service.
 

Inviato Mon 08 Nov 04 @ 6:47 pm
ericqHome userMember since 2003
Op new-line.nl verkochten ze vroeger de Xp-10 controller ik kan er nu helaas niks meer over vinden op hun site maar als je zou mailen zou je der achter kunnen komen.
ze hebben alleen niet de officele vdj versie dus er staat geen logo op hierdoor is hij ook een stuk goedkoper!
 

Inviato Sun 12 Dec 04 @ 1:53 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)