Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Mix tournament!!!

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

willen jullie meedoen met een mix tournament ga dan op www.djmixing.tk .
speciale site voor dj's die mixen met virtual dj.
 

Inviato Mon 13 Dec 04 @ 11:11 am
bramszHome userMember since 2004
Allemaal leuk en aardig natuurlijk, maar als je site niet eens op te vragen is kun je het ook beter laten om dit bericht te posten.
 

Inviato Mon 13 Dec 04 @ 11:32 am
gaaf idee :)

waar in te schrijven of is het een open contest....meer info is gewenst

 

Inviato Tue 14 Dec 04 @ 4:16 pm
weet niet waar die site staat maar is erg traag
 

Inviato Tue 14 Dec 04 @ 5:24 pm
okeej ik heb et gecheckt. probeer nu ff voor die www.djmixing.tk ook http:// te typen. dat helpt denk ik wel veel, tenminste bij mij wel ;) probeer maar gewoon dus http://www.djmixing.tk
 

Inviato Wed 15 Dec 04 @ 12:31 pm
ik hoopte dat er wel meer belangstelling was voor deze mixtournament, het is toch tenslotte Virtual DJ?? Waar wij mixen maken?? http://www.djmixing.tk is DE plek waar wij jouw mix kunnen 'promoten'. Is daar zo weinig belangstelling voor?? Ik zie zoooveeel topics over die xp-10 gaan. Niet dat ik dat geen goede hardware vind. Maar toch, onze uiteindelijke doel is = mixen maken. Dus we kunnen dan wel 60 topics over die xp-10 hebben, en toffe mixen maken. Maar wie wilt die mix beluisteren? HOe willen mensen die mix beluisteren? NU heb je dus de kans om mee te doen aan een toernooi!! geen gepraat over die xp-10 over hoe je die draadjes nu wel en niet moet aansluiten. Gewoon simpel ---> www.djmixing.tk hier is een toernooi aan de gang, wat tot eind januari duurt. Doe gewoon mee, aan laat je DJ-talenten zien.......Wieweet word jij wel : [voorbeeld] DJ Prastow, DJ of december 2004 [/voorbeeld]
 

Inviato Thu 16 Dec 04 @ 1:57 pm
DJ Rafiv
No license user
Crack detected

---> Crack detected >>> mixwedstrijdjes zijn leuk maar NOG leuker als je het met de volledige en legale versie kunt draaien!
 

Inviato Fri 17 Dec 04 @ 11:47 am
1) site werkt niet in niet-IE browsers
2) nummers op site zijn van slechte kwaliteit en ik zie nergens dat ze legaal zijn.
3) opsturen per msn.... bouw dan een ftptjuh o.i.d.
4) is 100 EUR nou echt ZOVEEL voor een fatsoenlijk mix programma ??
koop dan eens niet elke maand een paar schoenen/ga minder uit/ stop met roken etc
Dit geeft gewoon een anti-beeld voor VDJ.

-ik zeg slotje-
 

Inviato Fri 17 Dec 04 @ 6:16 pm
volledig mee eens met dj_psychic

DJ Prastow : "Hij gebruikt gewoon VDJ, de gecrackte versie, maar mixt er gewoon tof mee. Het gaat om de mix, dus niet gaan zeuren of je nu de crack hebt of de legale.",

Als je dit zegt op het officiële (!!) forum van een leuk & goedkoop DJ programma bega je zowaar een "brain fart", een serieuze blooper!
Leuk concept om een mixwedstrijd te organiseren maar zolang je gekraakte versies blijft ondersteunen hoef je niet te rekenen op de participatie van full licensed users die met plezier betaald hebben voor dit programma!

PS: zoals dj_pyschic al zei, duur is VDJ echt niet! ;o)
Misschien zien we je binnenkort weer als full licensed user

--- TOPIC CLOSED ---
 

Inviato Sat 18 Dec 04 @ 11:21 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)