Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Maya44 usb & Time coded vinyl

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

heb vandaag de Maya44 USb gekocht, mijn vraag is hoe sluit ik me 2 technics draaitafels erop aan voor TCV?
Dat je dan met VDJ software draait...

 

Inviato Tue 14 Dec 04 @ 9:42 am
Arnaud,
dat is redelijk simpel:
Sluit de Maya kaart aan op een USB poort.
Sluit de ene draaitafel aan op ingang 1 & 2
Sluit de andere draaitafel aan op ingang 3 & 4
Sluit uitgang 1 en 2 aan op 1 kanaal van je mixer
Sluit uitgang 3 en 4 aan op een ander kanaal van je mixer

Ga nu naar Config in VDJ. Selecteer bij sound cards de onderste optie "Asio Low latency Timecode".
Selecteer "Config Timecode left", laat de plaat draaien en stel af totdat je 100% hebt
Selecteer "Config Timecode right" en doe hetzelfde als voor kanaal left.

Nu moet het werken

Let er wel op dat je de drivers van de Maya kaart installeerd, voordat je de kaart op je pc aansluit.

Ewout
 

Inviato Tue 14 Dec 04 @ 2:15 pm
Thnx, ik heb het eerst ff getest met de time coded cd en werkt redelijk nu krijg um niet 100% en via de time coded cd zitten er bugs in versie 2.05 van VDJ

Weet niet of het platen anders is maar gaat het cker keer proberen

Bedankt voor in de info


Groetjes A.Bos
 

Inviato Tue 14 Dec 04 @ 5:22 pm
loubeHome userMember since 2004
en Arnaud, werkt alles??

Ik ben namelijk ook aan het overwegen om met time coded vinyls te beginnen draaien, maar ik ken er zelf voor de moment nog niet zoveel van, al achter veel info gezocht maar de meeste mensen dat ik ken zijn nog niet echt met time coded vertrouwt blijkbaar :)

Ik ga 2 JB system TT aanschaffen, zouden die time coded vinyls van VDJ daarmee werken?? Heb al gehoord dat je speciale TT moet kopen daarvoor maar geloof dat eerlijk gezegd niet...
 

Inviato Thu 16 Dec 04 @ 12:09 pm
 

Inviato Thu 16 Dec 04 @ 3:02 pm
Is wel vet man.
Ik ga een draai tafel kopen van Pioneer-CDJ-1000 MK2.
Het kost normaal 1499 euro maar ik rkijg hem voor 500. ;p
 

Inviato Thu 16 Dec 04 @ 3:06 pm
Lekker toch, heb 2 technics staan onverwoesbaar die dingen :) en nog wat andere dingetjes hehehe

Komt steeds meer bij, pas nieuwe laptop gekocht P4, 3,4 ghz, 1024 intern dvdbrander erop echt vet mooit beeld dus kan voorlopig weer vooruit.

BTw, zal nog en topic plaatsen, voor dj's die intresse hebben om een setje van een uur te draaien bij de radio :P

 

Inviato Thu 16 Dec 04 @ 4:51 pm
loubeHome userMember since 2004
Ik ben maar een arme student, 2 technics kosten me net iets te veel, daarom dat ik bij jb systems blijf :)
 

Inviato Fri 17 Dec 04 @ 2:55 am
Zorgen dat je met je draaien geld verdiend :)
 

Inviato Fri 17 Dec 04 @ 7:20 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)