Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ samen met Envivo DJ controler uit Aldi - Page: 4

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

fdirkyLE userMember since 2014
Hallo,

Ik kan nergens mijn Serial Number op de DJ Controller terug vinden, ook niet in de handleiding.
Kan iemand mij zeggen waar dit kan gevonden worden?

Dank bij voorbaat,
Dirk.
 

Inviato Sun 21 Dec 14 @ 11:37 am
fdirkyLE userMember since 2014
Overbodige vraag dus, overijverig als ik was door de cd er onmiddellijk in te steken zonder naar het opschrift te kijken!

Sorry,
Dirk
 

Inviato Sun 21 Dec 14 @ 11:42 am
ik heb ook de ENVIVO gekocht bij aldi maar om en deze werkt perfect op virtual dj 7 pro enz , helaas pindakaas heb ik nu ook virtual dj 8 maar moet dde controller apart ervoor registreren 99eur , maar als je deze gaat zoeken in de lijsten vind je die nergens terug bij virtual dj op deze pagina hij werkt 10 min prima en dan niks meer op deze moment ,
 

Inviato Tue 03 Feb 15 @ 9:10 am
De Envivo is van oorsprong een merkloze Chinese controller waar een importeur een eigen merkje op mag plakken. O.a. KoolSound en Omnitronic verkopen dezelfde controller onder hun eigen naam. Ik kan me zelfs herinneren dat in Duitsland de Envivo weer wordt verkocht als Wolfgang. Je zal de Envivo dus inderdaad niet onder deze naam tegen komen in de controllerlijst omdat deze alleen in de Benelux wordt verkocht onder deze naam.
Als je V7 start, wordt op het introscherm getoond aan welke controller (de werkelijke naam) deze LE-versie is gekoppeld. Anders kun je dit waarschijnlijk ook terug vinden in Setup onder Controllers. Een laatste optie zou zijn contact op te nemen met Support (Rechts bovenaan, onder Support/Help, kiezen voor Ask a question) om hun te laten bepalen onder welke naam de controller bekend is bij VDJ.
 

Inviato Tue 03 Feb 15 @ 9:55 am
Hallo,

Ik heb mijn Envivo 1334 aangesloten op een MacBook Pro. Alles werkt maar ik heb enkel geluid via de koptelefoon die aangesloten is op de controler. Er komt geen geluid uit de speakers van de Mac. Weet iemand hoe dit verholpen kan worden?
 

Inviato Fri 19 Jun 15 @ 5:28 pm
De controller heeft een eigen geluidskaart. Je dient dus speakers aan te sluiten op de Master Out van de controller. Zo staat het overigens ook beschreven in de handleiding die je bij de controller hebt gekregen.
 

Inviato Sun 21 Jun 15 @ 8:52 pm
hallo
ik heb een probleem met mijn X-FADER die werkt niet dus ik kan niet veranderen van liedje
kan iemand mij helpen
dank u
 

Inviato Sat 11 Jul 15 @ 2:07 pm
het is al goed ik heb het gevonden
 

Inviato Sat 11 Jul 15 @ 2:31 pm
filip287 wrote :
dewimper wrote :
Hallo,

Heb deze week ook de Envivo (ENV-1279) in de Aldi gekocht maar ik heb last van 'klik'-geluiden


Die kliks komen bij mij ook soms voor maar niet altijd. Na afsluiten en heropstarten zijn de kliks meestal weg. Maar dit heb je dus best niet voor op een feestje.

Ik heb nu vandaag wel al twee maal met volgende te kampen gehad:

Als ik de draaischijf op search zet en te snel draai dan valt mijn controler volledig uit en kan ik enkel nog vanop de laptop bedienen, nog iemand die dit heeft gehad?


deze maand ook envivo van den aldi gekocht ent klikken en kraken zit tevens ook bij mij in de hoofdtelefoon.heeeeeel irritant zeg.heb alle geluidsinst.reeds gepr.maar niets baate.is er reeds een idee of oploss. ????

 

Inviato Thu 20 Aug 15 @ 10:37 pm
Hallo iedereen

Ik heb hier een week geleden in de Aldi een envivo dj controller aangeschaft.
Ik heb er enkele vragen over.
Hoe kan ik de micro laten werken heb al van alles ge probeert maar tot nu toe nog niet gelukt.
En kan ik luidsprekers gewoon aansluiten op het mengpaneel ?
Zo ja hoe dan ?
Alvast bedankt en ik hoop op een antwoord van iemand
 

Inviato Sun 22 Nov 15 @ 7:51 am
Hoi,

de microfoon is een bekend probleem met deze controller. Er zijn er geweest die de controller hebben open geschroeft en er achter kwamen dat de microfooningang niet wordt versterkt. Dat kun je uitproberen door even geen muziek af te spelen en dan alles harder te zetten. Waarschijnlijk doet de microfoon het dan wel. Werkt het dan nog niet, dan zou je eens naar de microfoon moeten kijken. Veel gebruikers hebben geprobeerd met een headset te werken. Op een headset zit echter vrijwel altijd een condensatormicrofoontje en die hebben voedingsspanning nodig. Je PC-geluidskaart levert die standaard, de controller doet dat niet. Een headsetmicrofoon werkt dan dus niet. Je kunt alleen een dynamische microfoon gebruiken.

Er kunnen geen "gewone" luidsprekers op de controller worden aangesloten. De uitgang van de controller is niet versterkt. Je moet dus luidsprekers gebruiken met een ingebouwde versterker (je PC-speakers) of een versterker tussen de controller en de speakers plaatsen. Zoals je ook je geluid in de woonkamer hebt. Je kunt op de controller de Master- of de Booth-aansluitingen gebruiken. De Master-uitgang is bedoeld om het geluid naar je publiek te krijgen, en de booth-aansluiting is bedoeld als monitor-aansluiting, zodat je jezelf kunt horen als je aan het werk bent. Beide zijn voor thuis bruikbaar.
 

Inviato Sun 22 Nov 15 @ 1:51 pm
Bedankt voor de duidelijke uitleg
 

Inviato Sun 22 Nov 15 @ 4:18 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)