Accesso rapido:  

Forum: Nordic Forum

Topic: Problemer med sange

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Hey. jeg har VDj Pro og jeg ville lige hører om det kan være rigtigt at man skal sidde og hører alt ens musik for at ku ligge det i en mappe Fx - Dance.

findes der ikke en anden måde at ligge alle ens dance sange ned i en mappe ? uden at jeg selv skal vælge sangene fra de mapper de ligger i på pc'en ?
 

Inviato Sun 19 Sep 10 @ 2:50 pm
djtaz_PRO InfinityMember since 2005
Hey Friskmaelk

Altså det du mener er at få et filter på så du får alle numre som er registreret med genres dance ?

Kig manualen igennem der er en rigtig god introduktion omkring brug af filtre/virtual folders :-) Det kan sagtens lade sig gøre såfremt dine musik filers tags er korrekte.
 

Inviato Fri 01 Oct 10 @ 3:32 am
lige præcis taz, oki.. jeg prøver at kigge den igennem ;)
 

Inviato Wed 06 Oct 10 @ 3:24 pm
Eh, jag har flyttat mina mp3 or från min delade folder till min folder musik och nu får jag bara error i virtual dj, låtarna fungerar bra i andra mp3 spelare, de fungerade bra när de låg i den delade foldern? Vad skall man göra åt detta?
 

Inviato Sun 16 Jan 11 @ 3:11 am
Du har alltså flyttat låtarna från en mapp till en annan? Problemet här nu är att låtarna du har i Databasen tror att dom ligger i original mappen. Databasen läser från den mappen. Prova att högerklicka på den nya mappen och klicka på "Recurse"
 

Inviato Sun 16 Jan 11 @ 5:01 am


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)