Entra:     

Forum: Greek Forum

Topic: Τι εξοπλισμό θα χρειαστώ;

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

Γεια σας

Είμαι εντελώς άσχετος με το χώρο του djing αλλά θα με ενδιέφερε να ασχοληθώ και να μάθω, ερασιτεχνικά πάντα. Αυτό που θέλω να πετύχω είναι:
1. να μπορώ να μιξάρω τραγούδια για να τα ακούμε όταν μαζευόμαστε σπίτι παρέα με φίλους , και
2. να μπορώ να εγγράφω αυτά που παίζω .

Δεν έχω σκοπό να παίξω σε μαγαζιά, εκδηλώσεις, πάρτι και τέτοια. Μόνο στο σπίτι με την παρέα μου για την πλάκα μας. Το ερώτημα είναι: ποιος είναι ο ελάχιστος εξοπλισμός που θα χρειαστώ δεδομένου ότι θέλω να διαθέσω όσο το δυνατό λιγότερα χρήματα για να πετύχω τους σκοπούς (1) και (2) παραπάνω;

Το μόνο που διαθέτω αυτή τη στιγμή είναι υπολογιστές (laptop και desktop με απλά ηχειάκια). Από ό,τι καταλαβαίνω θα χρειαστώ οπωσδήποτε:

1. ένα dj controller, και
2. αυτοενισχυόμενα ηχεία

Παρακαλώ πείτε μου αν είναι όντως έτσι και επίσης προτείνετέ μου συγκεκριμένα προϊόντα. Για dj controller προσανατολίζομαι στους Numark Mixtrack Pro ή Hercules djcontrol instinct. Υπάρχουν άλλες λύσεις πιο οικονομικές;

Ευχαριστώ προκαταβολικά

Υ.Γ. Προκειμένου να μειώσω το κόστος θα μπορούσα να αποφύγω την αγορά ηχείων και να συνδέσω το dj controller κατ’ ευθείαν με τα (απλά) ηχειάκια του υπολογιστή μου;

Inviato Wed 30 Oct 13 @ 5:58 am
λοιπον ακου αν θες να παιζει στους φιλους σου μονο κατεβασε virtual dj home free version βαλε τα ηχεια στο pc παιξε με τα κομματια και ακουσε τα εσυ και η φιλη σ αν θες κατι ΑΠΛΟ παραπανησιο παρε την hercules insict αλλα νομιζω γτ χρηση π θες δεν την χρειαζεσαι.αυτο πιστευω εγω

Ευχαριστώ για την απάντηση. Τη free εκδοση του virtualdj την έχω κατεβάσει ήδη αλλά πώς να κάνω μίξεις με το ποντίκι και χωρίς προεπισκόπιση κομματιών; Γίνεται; Απλά θέλω κάτι παραπάνω από αυτό και χωρίς να δώσω πάρα πολλά λεφτά.