Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: karaoke

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

djjbPRO InfinityMember since 2004
heb nog gekeken voor een antwoord, maar probeer het in het nederlands nog een keer.
leest vdj nou zip bestanden (karaoke)?
of moet ik alles uitpakken?
in mijn geval ziet hij geen zip bestanden in de map waar ze zitten. wel als ik ze uitpak. da's een beetje jammer want als je zometeen een 1500 bestanden heb wordt het een groot pakket.

wel supercool dat karaoke met vdj.
en nog wat......dat switchen tussen de channels is een beetje onhandig tijdens het karaoke.(efffect aan/uit..blablabla)

 

Inviato Fri 12 Nov 04 @ 7:46 am
djjbPRO InfinityMember since 2004
hm superrrrrr....
dat switchen doe je gewoon met de xfader.....cool..
 

Inviato Fri 12 Nov 04 @ 8:42 am
djjb,
je moet de zip files inderdaad uitpakken. Dit levert inderdaad 2 keer zoveel bestanden op. Het uitpakken kan redlijk snel met winamp of winrar. Selecteer alle bestanden, klik rechts en selecteer hier uitpakken. Daarna kun je de zip files weggooien, nadat je ze op cd / dvd hebt gezet.
Er is al een verzoek gedaan op de zip files af te kunnen spelen. Dit verzoek is echter nog niet ingebouwd. Misschien in de toekomst.
Ewout
 

Inviato Thu 25 Nov 04 @ 10:01 pm
djjbPRO InfinityMember since 2004
ik hoop dat het bij de volgende update zit.
byetheway.....zip is wel handig voor een back-up cdtje
 

Inviato Fri 26 Nov 04 @ 5:50 pm
bramszHome userMember since 2004
Hey, ik ken het helemaal niet. Kun je misschien een klein introductie geven? Waar haal je die bestanden vandaan en wat is er zo geweldig aan?

Thanks!
 

Inviato Mon 29 Nov 04 @ 10:24 pm
djjbPRO InfinityMember since 2004
karaoke met vdj is zo makkelijk.
normaal gebruikte ik karaoke dvd's en midi karaoke. maar dat is onhandig in gebruik of geen mooie kwaliteit (midi).
met mp3+g en vdj is het veel makkelijker om over te schakelen van muziek naar karaoke.
zoek gewoon via msn of google naar cdg of mp3+g en download wat bestanden(tegen betaling).
download de karaoke plugin en klaar is kees.
als je een karaoke bestand laat in een speler schakel je het karaoke effect in. kabeltje naar een ext. beeldscherm en klaar is kees..................nee........djjb.
helemaal super.
 

Inviato Tue 30 Nov 04 @ 7:48 am
bramsz,
voordat je de plugin kunt downloaden is het wel noodzakelijk dat je de volledige versie van VDJ aanschaft.
Groet Ewout
 

Inviato Fri 03 Dec 04 @ 8:52 pm
djjbPRO InfinityMember since 2004
heel goed superstom..
 

Inviato Sat 04 Dec 04 @ 7:09 am
bramszHome userMember since 2004
haha, dit komt binnenkort goed (zodra de XP10 te bestellen is).
 

Inviato Sat 04 Dec 04 @ 2:52 pm
Bramsz,
de XP-10 wordt ook geleverd zonder volledige versie. Als je dus 1 of 2 XP-10's besteld, is het nog steeds nodig om de volledige versie te bestellen.
Ewout
 

Inviato Sun 05 Dec 04 @ 10:11 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)