Accesso rapido:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Mixman DM2

Questo argomento è obsoleto e potrebbe contenere informazioni obsolete o errate.

maus75PRO InfinityMember since 2003
 

Inviato Tue 14 Dec 04 @ 4:41 am
Hey Maus75,

Mix man heb ik ook gezien in de krant, maar het is compatible met virtual dj.
Ik ben geweest naar media markt laatst en een meneer zei dat het alleen zijn eige software dat kan.
 

Inviato Tue 14 Dec 04 @ 11:11 am
ziet er idd cool uit man, hoeveel kost et?? ik heb hiero geen mediamarkt :(
 

Inviato Tue 14 Dec 04 @ 12:39 pm
Ik ben ook aant twijfelen of ik deze met kerst moet kopen, maar ik denk dat er teveel nadelen aan zitten. Je kan hem niet met VDJ gebruiken, je kan alleen met WAV files mixen, en volgens mij is die software die je erbij krijgt (de enige waarop het apparaatje werkt) ook niet 100%. Ik had btw nog een vraagje: weet iemand of je de XP10 Controller ook op een andere manier kan kopen dan via VDJ? Ik heb namelijk geen creditcard :(
 

Inviato Sun 19 Dec 04 @ 12:46 pm
Ik weet alleen dat je hem kan bestellen via internet maar iets anders... weet ik niet..
 

Inviato Wed 22 Dec 04 @ 8:09 am
maus75PRO InfinityMember since 2003
O.K. laat maar ik ben niet meer geintresseerd in die rommel.
Ik dacht dat de DJ Console al heel wat was, maar nu besef ik dat er maar één goede controller is en dat is de xp10. Jammer genoeg heb ik m zelf (nog) niet kunnen uitproberen.
O, ja, dat je geen credit card hebt is toch geen probleem, ik heb er ook geen en heb een kennis gevraagd of die met zijn CreditCard wilde betalen.. . .

En euh, bovendien ben ik blijer met de aanschaf van virtual-dj dan de aanschaf van de Console.
Maarja zonder die console had ik nu ook niets van de software geweten.

De centen voor de VDJ-software zijn t echt waard, de (hercules) console is eigenlijk gewoon te duur speelgoed.
 

Inviato Thu 23 Dec 04 @ 5:54 am
Nou ik lees al bij een paar forums hier dat Hercules te langzaam is kies liever voor die ander : XP 10.
 

Inviato Fri 24 Dec 04 @ 2:45 pm


(Vecchi argomenti e forum sono automaticamente chiusi)